Oferując kolportaż druków bezadresowych, nie możemy pominąć tak istotnej rzeczy jaką są same druki. Naszym klientom polecamy bardzo atrakcyjną cenowo ofertę druku ulotek, folderów, katalogów i wielu, wielu innych druków.

Jeżeli masz już swój projekt, ale jeszcze nie wiesz z jakiej drukarni skorzystać, sprawdź cenę u nas. Jest wielce prawdopodobne, że ceną i jakością druku przekonamy Cię do nas. Dział poligraficzny zajmie się drukiem i dostarczeniem wydruków we wskazane miejsce.

Jeżeli planujesz dopiero kolportaż i nie masz jeszcze pomysłu na ulotkę, zwróć się do nas. Pomożemy wykonać projekt wg Twoich sugestii. Doradzimy zarówno pod kątem graficznym jak i marketingowym.

Jak zdobyć wydruki? Napisz do nas.
Prześlij zapytanie podając format docelowy ulotki, a jeśli ma być składana, to ile ma mieć stron oraz rodzaj papieru i planowany nakład.

Przykładowe ceny druku ulotek.

ulotka DL
dwustronna
kreda 90 g

5 000 szt. – 250 zł
10 000 szt. – 395 zł
20 000 szt. – 750 zł

kreda 130 g

5 000 szt. – 300 zł
10 000 szt. – 515 zł
20 000 szt. – 950 zł

ulotka A5
dwustronna
kreda 90 g

5 000 szt. – 350 zł
10 000 szt. – 595 zł
20 000 szt. – 1120 zł

kreda 130 g

5 000 szt. – 460 zł
10 000 szt. – 760 zł
20 000 szt. – 1430 zł

ulotka składana A5
4 strony (pion)
kreda 90 g

5 000 szt. – 695 zł
10 000 szt. – 1160 zł
20 000 szt. – 2230 zł

kreda 130 g

5 000 szt. – 875 zł
10 000 szt. – 1480 zł
20 000 szt. – 2805 zł

ulotka składana DL
4 strony (pion)
kreda 90 g

5 000 szt. – 465 zł
10 000 szt. – 780 zł
20 000 szt. – 1500 zł

kreda 130 g

5 000 szt. – 590 zł
10 000 szt. – 990 zł
20 000 szt. – 1900 zł

Powyższe ceny są cenami orientacyjnymi, nie stanowią oferty lecz zaproszenie do zawarcia umowy. Ceny te nie zawierają podatku VAT. Zamawiając wydruki należy potwierdzić cenę poprzez wysłanie zapytania mailem.

UWAGA!
Utrudnienia związane z wyborami samorządowymi
oraz przeprowadzanymi kampaniami wyborczymi.

W związku z kampanią wyborczą do połowy października mogą wystąpić pewne utrudnienia:
- dłuższy niż zazwyczaj czas realizacji zleceń,
- odstąpienie od realizacji zleceń w małych miejscowościach i na obrzeżach miast,
- łączenie dystrybucji z materiałami wyborczymi różnych komitetów,
- odstąpienie od sztywnych terminów realizacji,
- dłuższy czas oczekiwania na wyceny i utrudniony kontakt.

Składając zamówienie potwierdzasz, iż akceptujesz możliwość wystąpienia powyższych utrudnień.

UWAGA!!  Od dnia 18. marca nie przyjmujemy do realizacji zleceń na kolportaż materiałów wyborczych.